I dag er det lov å smile litt ekstra, vifte med flagget og kanskje gi en ekstra godbit til din firbeinte bestevenn 🐾

Vi i Norsk Akita Klubb ønsker dere alle en fantastisk nasjonaldag! Enten dere skal i barnetog, spise altfor mye is, eller ta en rolig og fin tur med akitaen, håper vi dagen blir fylt med glede, samhold og gode opplevelser.

Akitaen er jo selve symbolet på lojalitet og personlighet, og vi vet at den gjerne blir med på feiringen, enten med høytidelig ro eller et lite nysgjerrig sideblikk på folkelivet 😄

Vi er utrolig glade for å ha et så flott miljø med engasjerte medlemmer og ekte kjærlighet for rasen. Det er dere som gjør klubben levende!

Så nyt dagen, ta masse bilder, og kos dere sammen to- og firbente ❤️

🎉 Gratulerer så mye med dagen! Hipp hipp hurra! 🎉